شهروندان آمریکایی در مدت ۲۴ ساعت روز جمعه سیاه، با رشد ۱۶.۹ درصدی در مقایسه با سال گذشته بیش از ۵ میلیارد دلار از فروشگاه های آنلاین خرید کردند.
به گزارش بانکینا، براین اساس میزان خرید آنلاین آمریکاییها در این روز ۱۶.۹ درصد در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشد داشته است.
بهره گیری از نرم افزارهای تخفیف که امکان دسترسی به صد سایت بزرگ آنلاین را در اینترنت برای کاربران فراهم کرده، مهمترین عامل در افزایش فروش در جمعه سیاه آمریکا بوده است.
در کنار افزایش فروش اینترنتی، خریدهای مستقیم از فروشگاه ها در این روز یک درصد کاهش را در مقایسه با سال گذشته نشان می دهد.
منبع: ایسنا