به گزارش بانکینا، شرکت تجارت الکترونیک ارتباط فردا با تفکر چابک و فضای کار منحصر به فرد، در حوزه خدمات پرداخت الکترونیکی، نرمافزارهای پولی و مالی، خدمات فینتک و سوپر مارکتهای مالی فعالیت میکند. این شرکت در سه عنوان شغلی «کارشناس مالی»، «کارشناس فنی و توسعه» و «کارشناس بازاریابی» استخدام میکند. شرایط و وظایف هر یک از حوزههای شغلی به شرح زیر است
:
عنوان شغلی |
وظایف اصلی |
شرایط احراز |
کارشناس مالی |
- انجام امور مربوط به قراردادها
- انجام امور مربوط به بیمه، مالیات و حقوق و دستمزد
- انجام کلیه امور مرتبط با واحد مالی به فراخور موقعیت
- تهیه به موقع گزارشات کاربردی برای ذینفعان
- پیگیری و جدیت در انجام کارهای محوله
- ارسال اظهارنمه الیاتی
|
- دارای مدرک حسابداری از دانشگاه معتبر در مقطع کارشناسی و بالاتر
- دارا بودن روحیه کار تیمی، نطم، توانایی انجام همزمان کارها با دقت بالا
- آشنایی با قوانین دارایی و بیمه
- آشنایی با نرمافزار همکاران سیستم
- توانایی ارسال اظهارنامههای مالیاتی
- توانایی بررسی، آنالیز، اصلاح سرفصلهای حسابداری
- آشنایی با استانداردهای جدید حسابداری
- توانایی تهیه صورتهای مالی
- سابقه کار مفید و مرتبط
|
کارشناس فنی و توسعه |
- طراحی و پیادهسازی سامانههای اطلاعاتی با استفاده از زبان JAVA یا php
- قابلیت الویتدهی و مدیریت کارهای مختلف در جهت تحویل به موقع کار
- مستند نویسی نرمافزار
|
- حداقل ۲ سال سابقه کار در برنامهنویسی
- تسلط بر SQL و مفاهیم مربوط به پایگاههای داده رابطهای و آشنایی با حداقل یکی از پایگاه دادههای PostgreSQL، MySQL و یا Oracle
- دارای انگیزه و تجربه کار گروهی و علاقهمند به رفع مشکلات با همکاری دیگر اعضای گروه
- توانایی نوشتن مستندات نرمافزاری
- توان حل مسئله
- تجربه کار با ابزارهای Source Code Management
- مسدولیتپذیری بالا
- تسلط به سیستم عامل Linux ( پیکربندی و بهینهسازی سرویسدهنده وب، بانک اطلاعاتی و سایر سرویسهای شبکه تحت لینوکس)، علاقهمند به یادگیری فعال، توان تصمیمگیری به موقع و آشنایی با مفاهیم بانکی امتیاز محسوب میشود
|
کارشناس بازاریابی |
- جمع آوری، طبقه بندی و پردازش اولیه تمامی بانکهای اطلاعاتی مشتریان داخلی و خارجی (Customer base)
- تنظیم و کنترل تویم کاری تیم فروش جهت بازدید و عملیات پیشفروش (Action Table)
- جمعآوری گزارشهای واحدهای مختلف داخل تیم بازاریابی خاص (Reporting)
- در صورت امکان انجام عملیات پتیبانی IPG
- پارهای از امور اداری، نامهنگاری و بک آفیس مربوط به تیم بازاریابی خاص (Back Office And Documentation)
|
- مسلط به مجموعه Office و به طور خاص Excel و Power Point
- توانایی مطلوب در نگارش متون فارسی و نامه اداری
- روابط مومی قوی و ظاهر مناسب
- توانایی در ایجاد ارتباط سازنده و پایا با افراد داخل مجموعه
- درک و تحلیل ابتدایی مفاهیم کسبوکار
- توانایی در بررسی و طبقهبندی بانکهای اطلاعاتی
- منسجم، پر انرژی و با سرعت عمل بالا و توانایی اولویتبندی امور
- منطم و ضابطهمند
|
واجدین شرایط میتوانند جهت ارسال رزومه خود به بات تلگرام شرکت ارتباط فردا به آدرس join_efarda_bot@ مراجعه کنند