بانک ملی ایران نیز با توجه به نیاز مشتریان برای کاهش مراجعه حضوری به شعب، خدمت جدید «بانک آفیسر» را ارائه کرد
به گزارش بانکینا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این ایده که شما در خانه بنشینید و یک نفر در شعبه کارهای بانکی شما را انجام بدهد را بانک ملی ایران با طرح «بانک آفیسر» عملیاتی کرده است.
بارها شنیده شده که در نظامهای بانکی پیشرفته دنیا، مشتریان به حضور در شعب بانک نیازی ندارند و یا نیازهای بانکی آنها به صورت غیرحضوری برآورده میشود.
بانک ملی ایران نیز با توجه به نیاز مشتریان برای کاهش مراجعه حضوری به شعب، خدمت جدید «بانک آفیسر» را ارائه کرده تا مشتریان بتوانند با کمک آن در هر ساعت از شبانهروز نیازهای بانکی خود را رفع کنند.
با فعال شدن بانک آفیسر، خدمات زیر بهصورت غیرحضوری به مشتریان ارائه خواهد شد:
- پاسخگویی و مشاوره
- افتتاح حساب
- صدور و تحویل ابزار برداشت
- واریز و برداشت
- دریافت و وصول چک
- رزرو صندوق اجارهای
- صدور چک تضمینشده و رمزدار
- خریدوفروش اوراق بهادار
- صدور ضمانتنامه ریالی
- درخواست تسهیلات
- صدور کارت هدیه
- فعالسازی همراه بانک
بانک ملی ایران در این طرح رابطهای بانک در «بانک آفیسر» را از میان نیروهای نخبه و توانمند خود انتخاب کرده و دورههای آموزشی فنی برای آنها تدارک دیده است.
این نیروها بهعنوان رابط میان شعبه و مشتری موظفاند تمام نیازهای مشتری از مشاوره گرفته تا رسیدگی به امورات بانکی را انجام دهند. همچنین این کارمندان موظفاند اطلاعات و کمکهای لازم را در اختیار مشتری بگذارند و درصورتیکه به اقدامات بیشتری دراینباره نیاز باشد، از همکاران شعبه کمک بگیرند.
ارتباط میان مشتریان و بانک آفیسر از طریق پیامرسان بله انجام میشود. در پایان هر بار ارتباط نیز مشتری میتواند به نحوه خدمترسانی «کارمند بانک» امتیاز بدهد.