رابط کاربری درگاه پرداخت اینترنتی به پرداخت ملت تغییر کرد
به گزارش بانکینا، شرکت به پرداخت ملت که در چند ماه اخیر تغییراتی در هویت بصری خود تجربه کرده است، به تناسب تغییرات مذکور و در راستای ارتقای تجربه کاربری مشتریان خود، بامداد روز سیزدهم اسفندماه ۱۳۹۷ رابط کاربری درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) خود را تغییر داد.
در پی درخواستهای متعدد کاربران و محسوس بودن نیاز کسب و کارها به تغییرات در درگاه مذکور، رابط کاربری درگاه پرداخت اینترنتی متناسب با نیازهای جدید کسب و کارهای حوزه پرداخت اینترنتی و هویت جدید بصری شرکت به پرداخت تغییر کرد.
در تغییرات اخیر سعی شده است تجربه کاربری بهبود یابد و در صورت تمایل و تأیید کاربر به ذخیره اطالاعات شماره کارت و تاریخ انقضای کارت در هنگام استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی با تلفن همراه، با لحاظ تمامی مقررات و الزامات شرکت شاپرک، اطلاعات مذکور ذخیره گردد و در صورت خرید در فروشگاههای اینترنتی دیگر، بتوانند از سهولت بیشتری برای پرداخت اینترنتی خود را در بستری امن بهره ببرند.
از سوی دیگر، حسب الزامات مراجع ذیصلاح برای ارتقای سطح امنیت کاربران و آسودگی بیشتر مخاطبان در خریدهای اینترنتی، کنترلهای امنیتی بر روی رفتار پذیرندگان اینترنتی صورت خواهد پذیرفت تا ضمن شناسایی پذیرندگان متخلف، آسودگی و آرامش برای دارندگان کارتهای بانکی شبکه شتاب، در خریدهای اینترنتی تأمین گردد.
شرکت به پرداخت ملت، سعی دارد در توسعه محصولات حوزه پرداخت الکترونیکی، ارتقای تجربه کاربری را در بستری امن برای مشتریان خود فراهم نماید.