با فاکتور کن میتوانید به راحتی برای کسب و کار خود حسابداری آنلاین و ابری تهیه و حساب و کتاب خود را مدیریت کنید،
بانکینا با هدف معرفی استارتآپهای مالی، اقدام به راهاندازی دایرکتوری استارتآپهای مالی ایرانی کرده است. در این دایرکتوری به مرور استارتآپهای فعال در حوزه مالی، بانکی، حسابداری و … به صورت جامع و خلاصه معرفی خواهند شد. صاحبان و مدیران استارتآپها میتوانند اطلاعات خود را برای درج در این دایرکتوری برای بانکینا ارسال کنند.
دومین شماره دایرکتوری به معرفی فاکتور کن اختصاص یافته است. فاکتورکن اولین نرمافزار حسابداری و صدور فاکتور آنلاین است که با راهحلی ساده و شیوهایی نوین و حتی بدون نیاز به دانش حسابداری میتواند فعالیتهای حسابداری و انبارداری و مدیریت مشتریان را انجام دهد.
فاکتور کن در یک نگاه
این سیستم بهصورت ابری و روی تمامی پلتفرمها کار میکند که کاربر میتواند بهصورت آنلاین اقدام به صدور فاکتور فروش و خرید، پرداخت آنلاین فاکتورها، مدیریت مشتریان و فاکتورهای صادر شده، نمایش صورتحساب هر مشتری، یادآوری بدهی به مشتری و یادآوری چکها، انبارداری و نمایش هر محصول بهصورت جداگانه کند. همچنین این نرمافزار یک نسخه آفلاین هم دارد که این نسخه در زمانی که شما به اینترنت دسترسی ندارید قابلاستفاده است.
آغاز به کار
فاکتورکن در تابستان سال ۱۳۹۴ به همت مهدی معتمدی و حسین دهنوی راهاندازی شد و اکنون حدود دو سال از عمر آن میگذرد. در این مدت تعداد کاربران فاکتورکن از مرز ۱۵۰۰۰ نفر گذشته است.
حوزه فعالیت
حوزه اصلی فعالیت فاکتور کن مدیریت مالی کسب و کارها یا همان Money management است.
خدمات اصلی
خدمات فاکتور کن همان طور که از نام آن مشخص است در حوزههای حسابداری، انبارداری و صدور فاکتور است. پرداخت آنلاین فاکتور، صدور فاکتور خرید و فروش، حسابداری و انبارداری مهمترین خدماتی هستند که این استارتاپ به کاربران خود ارائه میکند.
امکانات
فاکتور کن علاوهبر خدمات اصلی، امکانات متنوع و کاربردی دیگری را نیز در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. از جمله این امکانات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- مشاهده آمار و نمودار مقدار فروش و سود
- امکان دریافت پول از طریق ارسال لینک به مشتری (بدون دادن شماره کارت)
- ارسال پیامک اطلاعرسانی و یادآوری موعد چک
- اطلاعرسانی خودکار بدهی مشتریان
- قابلیت استفاده از بارکدخوان در فاکتور
- امکان مشاهده سابقه مشتری قبل از صدور فاکتور
- ارسال پیامک تشکر به مشتریان
- ارسال پیام صوتی برای مشتریان (تبدیل متن به گفتار)
مشتریان
مشتریان و مخاطبان فاکتور کن کسب و کارها و صاحبان مشاغل هستند. از مشاغل کوچک تا شرکتهای بزرگ همگی میتوانند برای ارتباط با مشتریان خود از امکانات فاکتورکن استفاده کنند. مشاغل خرد، کسبوکارها و شرکتهای تجاری، فریلنسرها و فروشگاههای اینترنتی، شرکتهای پخش و … مهمترین مشتریان فاکتور کن به شمار میروند.
روش کار
این نرمافزار به شیوهای طراحی شده است که بدون هیچ تنظیم اضافهای و به سادهترین شکل ممکن بتوانید حساب خرج و مخارج خود را در دست بگیرید و یک حسابداری شیرین و ساده را تجربه کنید. اولین مرحله کار با نرم افزار، ثبت نام است. بعد از اینکه ثبت نام اولیه را انجام دادید و وارد حساب کاربری شدید در صفحهای بعدی باید شماره موبایل خود را تایید کنید، سپس اطلاعات شرکتی که میخواهید در فاکتورهایتان ثبت شود را وارد نمایید. حال روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک کنید. اکنون حساب کاربری شما آماده استفاده است و میتوانید از قابلیت ها و امکانات ویژه نرمافزار استفاده نمایید.
هزینه اشتراک
فاکتورکن دارای پنلهای کاربری مختلفی است که مشتریان با توجه به نیاز خود میتوانند یکی از آنها را انتخاب کنند. تعرفه خرید هر کدام از پنلها به شرح زیر است:
- پنل رایگان: ثبت نام رایگان
- پنل پایه: ۲۵ هزار تومان
- پنل سازمانی: ۶۵ هزار تومان
- پنل تجاری: ۱۱۹ هزار تومان
ثبت نام
از اینجا میتوانید به سایت فاکتور کن مراجعه کنید. همچنین از این لینک میتوانید در این سامانه ثبت نام کنید. اگر قبل از ثبت نام میخواهید آموزش کار با سامانه را مطالعه کنید میتوانید این فایل را دانلود و مطالعه نمایید. شایان ذکر است ثبت نام و تست حسابداری قاکتور کن رایگان است.