به گفته مدیر فروش توسن، داده و دانش استخراج شده از آن یکی از مهمترین ابزارهایی است که مدیران بانکی برای هدایت بهتر بانک خود میتوانند از آن استفاده کنند.
به گزارش بانکینا، در حاشیه ششمین رویداد کافه فینتک توسن فرصتی پیش آمد تا گپوگفتی کوتاه با بهزاد چناقلو، مدیر فروش شرکت توسن، داشتهباشیم. وی در معرفی شرکت دادهکاوان هوشمند توسن که ارائهدهنده اصلی در این رویداد بودند چنین گفت: این مجموعه بهعنوان یکی از شرکتهای زیرمجموعه شرکت توسن با استفاده از سابقه چندینساله این شرکت در ارائه خدمات و محصولات نوین بانکی و سابقه چندساله در دادهکاوی و تحلیل اطلاعات با ایجاد مجموعهای قدرتمند در جهت ارائه ابزارهای مدیریتی مناسب برای ایجاد مزیت رقابتی در سازمانها میکوشد تا محصولات متنوعی را ارائه کند. شرکت دادهکاوان هوشمند توسن ترکیبی است سهگانه از کارشناسان و مدیران و اساتید دانشگاهی که با تکیه بر تخصص، تجربه و فناوری روز، توانایی کمک به بانکها در تصمیمگیری هوشمندانه را دارا هستند.
وی ادامه داد: این شرکت، شرکتی ماموریتی است تا تکمیلکننده سبد محصولات توسن در حوزه مدیریت و تحلیل داده باشد و نیازمندیهای این حوزه بانکها را پوشش دهد. در سال ۸۹ مجموعه مستقل دادهکاوان هوشمند توسن برای پاسخگویی به تمام این نیازمندیها ایجاد شد و تاکنون محصولات مختلفی را با محوریت اصلی و نقطه اشتراک تحلیل داده چه بهصورت آنلاین و چه به صورت آفلاین ارائه دادهاست. سامانه کشف تقلب آنلاین و آفلاین، سامانه مبارزه با پولشویی، سامانه شعبه ۳۶۰، سامانه مشتری در یک نگاه و راهکار انبارداده و هوش تجاری ازجمله این محصولات هستند.
مدیرفروش توسن تاکید کرد: محصولات ما همگی بر اساس تازهترین فناوریها و در لبه تکنولوژی هستند. همچنین بحث بیگدیتا را هم در این شرکت شروع کردهایم تا بتوانیم از این مفهوم و مجموعه فناوریها در ارائه خدمات و محصولات بهتر به بازار استفادهکنیم.