با تأسیس مرکز خدمات مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک سامان در بازار نادری اهواز، تعداد نقاط ارائه خدمت و پشتیبانی پذیرندگان سپ در سراسر کشور به عدد ۱۰۰ رسید.
به گزارش بانکینا به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سامان (سپ)، مرکز خدمات مشتریان نادری اهواز، بهعنوان صدمین نقطه ارتباط و رسیدگی به پذیرندگان سپ، مسئولیت رسیدگی به امور دارندگان دستگاههای کارتخوان این شرکت را در بازار نادری اهواز و مناطق جغرافیایی مجاور آن بر عهده دارد.
با تأسیس این مرکز، پرداخت الکترونیک سامان هماکنون در ۱۰۰ نقطه جغرافیایی کشور، در قالب شعبه، نمایندگی، باجه و مرکز خدمات، به بازاریابی، پشتیبانی و رسیدگی به بیش از ۷۵۰۰۰۰ پذیرنده خود میپردازد.
پرداخت الکترونیک سامان با تأکید بر ارزش مشتریمداری در کسبوکار خود و رویکرد رسیدگی به درخواستهای مشتریان توسعه این مراکز را در سراسر کشور در دستور کار خود قرار داده است.