مردم انتظار دارند شعب بانک فراتر از ارائه خدمات بانکی، محلی برای ارائه مشاوره های مالی، بیمهای و خدمات کارگزاری و … باشد. با همین رویکرد اولین شعبه هوشمند بانک ایران زمین بازگشایی شد.
به گزارش بانکینا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، اولین شعبه دیجیتال این بانک با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران ارشد، مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی، جمعی از اصحاب رسانه و مشتریان و کسبه روز چهارشنبه اول شهریور افتتاح شد.
در این مراسم عبدالمجید پورسعید با اشاره به تغییر شرایط ارائه خدمات بانکی گفت: فضای بانکداری تغییر کرده؛ انتظار مردم هم نسبت به بانکها و خدمات آنها با تغییرات زیادی همراه بوده است. بنابراین با این تغییراتی که در بانکها ایجاد شده امروز مردم انتظار دارند شعب جدید بانکها با گذشته متفاوت باشد و فراتر از ارائه خدمات بانکی، محلی برای ارائه مشاوره های مالی، بیمهای و خدمات کارگزاری و … باشد.
وی افزود: ما هم با همین رویکرد اولین شعبه هوشمند بانک ایران زمین را در خیابان ولیعصر (عج) به عنوان یکی از قدیمی ترین خیابان های تهران بازگشایی کردیم.
پورسعید در تشریح اهداف بانک ایران زمین در گشایش این شعبه عنوان کرد: ما در شعبه ولیعصر چند هدف را دنبال خواهیم کرد. اولین هدف ما ارائه خدمات در راستای خواست مشتری و معرفی بانکداری دیجیتال فراتر از آنچه مردم با آن آشنا هستند خواهد بود. هدف دوم ارائه خدمات مالی بصورت یک سوپر مارکت مالی خواهد بود تا مشتریان در زمان حضور در این شعبه بتوانند مباحث بیمهای، بورسی و بانکی و … خود را انجام و پیگیری کنند.
مدیرعامل بانک ایران زمین با اشاره به بانکداری در فضای مجازی گفت: واقعیت اینست که در دنیای امروز بانکها از طریق اینترنت و فضای مجازی همواره در دسترس مشتریان قرار دارند، ما با افتتاح شعبه ولیعصر سعی کردیم در زمانیکه اکثر امور بانکی از راه دور انجام می شود، اگر مشتری مجبور به حضور در شعبه شد، حس خوبی از حضور در مکان فیزیکی بانک به مشتری منتقل شود، این احساس متفاوت بزودی در محصولات و خدمات بانک نیز تبلوری متفاوت را در مشتریان ما ایجاد خواهد کرد.
این شعبه از روز چهارشنبه اول شهریور ماه ارائه خدمات به مشتریان را آغاز کرد.