در پنجمین رویداد از سری رویدادهای کافه فینتک توسن، سامانه پیگیرى وصول مطالبات معرفی شد.
به گزارش بانکینا، پنجمین کافه فینتک توسن روز یکشنبه ۳۱ تیرماه در ساختمان اسفندیار برگزار شد و طی آن درباره سامانه پیگیری وصول مطالبات بحث و گفتوگو شد.
مهندس حمزه مصطفایی، سرپرست پشتیبانی شرکت توسن و محصول پیگیری وصول مطالبات توسن همزمان با پخش دمویی از این محصول، ویژگیهای ساختار محصول این سامانه را به مشتریان حاضر در رویداد اینگونه توضیح داد: انتساب مشتری به کاربر، کارتابل پیگیری و اقدام، فرایند ارسال اخطار، کمیته وصول و تسهیلات سررسید شونده ازجمله مراحلی است که در این محصول طی میشود. ما پیشازاین نیز چنین سیستمی را شاهد بودیم، اما تفاوتی که در این سامانه داریم بحث تغییر از نگاه متدمحور به شیوه فرایندمحور است. این متد باعث شده است که ما سیستمی داشته باشیم قابلیت شخصیسازی و سفارشیسازی برای مشتریانمان را داشته باشد. اکنون در بانک صنعت و معدن این طرح در حال پیادهسازی است.
وی ادامه داد: ارسال اخطارهای عادی، تعریف گردشپذیری هوشمند، ثبت توافق انجامشده با مشتری، نمایش اطلاعات آماری از مشتریان، انتساب مشتری به کاربر و نگهداری تاریخچه اقدامات انجام شده جهت پیگیری ازجمله ویژگیهای این محصول است.
کافه فینتک توسن، فرصتی است تا بخشهای مختلف کسبوکاری بانکها و مشتریان توسن به تعامل و تبادلنظر درباره چالشها و راهکارهای پیشروی بانکداری الکترونیکی بپردازند و با دستیابی به بهترین و کاملترین راهحلها، دغدغههای واقعی مشتریان دیده شود و در جهت برطرف کردن آنها اقدامات لازم صورت گیرد. هدف مدیران ارشد شرکت توسن از برگزاری این رویداد، بازاریابی و دموی محصول نیست بلکه هدف اصلی، آنها ساخت، بازسازی و شکل دادن ارتباط قوی و نزدیک با مشتریان است تا چالشهای پیش روی مشتریان را بشنوند و با اولویتگذاری این دغدغهها طی یک همافزایی و تعامل در جهت ارتقای روزافزون محصولات و راهکاری شرکت توسن گام بردارند.