حدود ۶ ماه از انتشار عمومی پات لایف گذشته است و این محصول توانست در همین مدت کوتاه کاربران فعال قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.
به گزارش بانکپرس به نقل از روابط عمومی شرکت کارت اعتباری ایران کیش ، این دستاورد را میتوان ابتدای امر در مدل فکری که موجب تولد این محصول شد و سپس در ویژگی هایی همچون انعطاف در تغییرات متناسب با تجربه کار، توسعه محصولات مختلف در کسب و کارهایی همچون:
سرویس های مختلف حوزه پی تک
سرویس های خاص حوزه اینشورتک
سرویس های منحصر و با شرایط مناسب در حوزه گردشگری
سرویس یکپارچه و در حال توسعه متناسب با نیاز کاربر در حوزه سلامت
سرویس هایی با درک صحیح از افزایش انگیجمنت در حوزه گیم و سرگرمی
و توسعه سرویس های جذاب و کاربردی در قالب خدمات حمل و نقل شهری ، شهر هوشمند و حوزه انتشار محتوای صوتی و بصری دانست.
پات لایف با بهره گیری از شیوه های متفاوت در عرصه بازاریابی و تبلیغات و با تحلیل مناسب از کسب و کار، رفتار کاربر و نیازمندی های بازار اقدام به توسعه محصول خود نموده است و این محصول قصد دارد در آینده ای نزدیک با جذب سهم بازار مناسب و قرارگرفتن در موقعیت منحصر خود در لایه یک پلتفرم اکوسیستمی، تحول ساختاری در حوزه اپلیکیشن های موبایلی ایجاد نماید و این تحول را در توسعه سرویس هایی با اتصال به کسب و کارهای جدیدی همچون :
بانکداری دیجیتال
لندتک
ولث تک
بستر توسعه market place نسل چهارمی
و توسعه سرویس های عمومی و خاص با بهره گیری از توانمندی های اکوسیستم نوآوری و استارتاپی کشور محقق خواهد کرد.
منبع: ایلنا