با گذشت یک سال و نیم از راهاندازی سامانه بام بانک ملی ایران، بیش از یک میلیون نفر به عضویت آن درآمدهاند.
به گزارش بانکینا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بام اکنون به یک سامانه پرمخاطب تبدیل شده و دلیل آنهم کاربردهای فراوانش است. کاربر بام تقریباً از حضور در شعبه برای انجام هر عملیات بانکی بینیاز است.
دریافت صورتحساب، انتقال وجه، شارژ خودکار سیمکارت، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ و پرداخت به خیریهها تنها بخشی از خدمات سامانه بام است.
کاربر بام در هرلحظه که به اینترنت دسترسی داشته باشد، میتواند از دو روش مراجعه به سایت و یا راهاندازی اپلیکیشن، از خدمات آن استفاده کند.
پیشازاین نیز البته بانک ملی ایران خدمات الکترونیکی متنوعی داشته، اما ازآنجاکه «بام» خدمات منحصربهفرد و جدیدی ارائه کرده، همه توجهها بر روی آن است.
کمپین تبلیغاتی بزرگ بانک ملی ایران نیز بر همین موضوع متمرکز شده است. این روزها در رسانهها، تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، نام بام مرتب شنیده و دیده میشود.
مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به همین موضوع میگوید: «بانک ملی ایران از دیرباز رویکرد بانکداری دیجیتالی داشته، اما در این زمینه تبلیغات چندانی نداشته است.»
به گفته دکتر محمدرضا حسین زاده، سامانه بام دارای خدمات و قابلیتهای منحصربهفردی برای مشتریان است.
او به ملاقات اخیرش با مدیران نظام بانکی اشاره و اظهار میکند: «در آن جلسه بحث شد که اصولاً چرا باید یک بانک، اینقدر در حوزه فناوریهای نوین و دیجیتال سرمایهگذاری کند، اما جالب این بود که مدیران بانک مرکزی اذعان کردند آینده از آن بانکداری الکترونیکی است و اقدام بانک ملی ایران را مورد تشویق قرار دادند.»
مدیرعامل بانک ملی ایران تأکید میکند که این بانک در حوزه محصولات دیجیتال و الکترونیک، اقدامات تازهای نیز در دستور کار دارد که بهمرورزمان به مشتریان معرفی خواهد شد.