شرکت توسعه سامانههای نرمافزاری نگین (توسن) در آخرین یکشنبه مهرماه ۹۶ نخستین کافه فینتک توسن را برگزار کرد.
به گزارش بانکینا، مشتریان شرکت توسن و تعدادی از مدیران ارشد فناوری اطلاعات بانکهای کشور روز ۳۰ مهرماه ۹۶ میهمان نخستین دوره از رویداد کافه فینتک توسن شدند.
در نخستین نشست کافه فینتک توسن حوزه B2B با توجه به اهمیت آن در فرایند بانکی مورد بررسی قرار گرفت. توسن برای ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان بهصورت غیرحضوری، اقدام به بازنگری و بهروزرسانی معماری راهکارهای خود در سه محور فرایند، سرویس و اطلاعات کردهاست که در این جلسه به تشریح این موضوع پرداختهشد.
توسن در این رویداد به معرفی TSB+ پلتفرم توسعه سرویسهای بانکی، فرایندهای بانکداری و تعامل باز با شرکای استراتژیک و مشتریان ویژه خود پرداخت. راهکار TSB+ از یکسو سرویسهای مربوط به سامانههای بانکداری را با پروتکلها و استانداردهای گوناگون دریافت میکند و از طرف دیگر با بهرهگیری از سامانه مدیریت فرایندهای کسبوکار توسن در درون خود، سرویس فرایندهای ساده یا ترکیبی را بهصورت یکپارچه و استاندارد و ورای نوع کانال ارتباطی، ارائه میکند.
توسن بر آن است که برنامه «کافه فینتک» را در آخرین یکشنبه هر ماه برگزار کند و طی آن رویکردهای نوین و فعالیتهای جدید خود را به مشتریان این شرکت معرفی کند.
کافه فینتک فرصتی خواهدبود تا بخشهای مختلف کسبوکاری بانکها و مشتریان توسن به تعامل و تبادل نظر درباره چالشها و راهکارهای پیشروی بانکداری الکترونیکی بپردازند و با دستیابی به بهترین و کاملترین راهحلها، دغدغههای واقعی مشتریان دیدهشود و در جهت برطرفکردن آنها اقدامات لازم صورت گیرد.
هدف مدیران ارشد شرکت توسن از برگزاری این رویداد، بازاریابی و دموی محصول نیست بلکه هدف اصلی، آنها ساخت، بازسازی و شکل دادن ارتباط قوی و نزدیک با مشتریان است تا چالشهای پیش روی مشتریان را بشنوند و با اولویتگذاری این دغدغهها طی یک همافزایی و تعامل در جهت ارتقای روزافزون محصولات و راهکاری شرکت توسن گام بردارند.