به گزارش بانکینا به نقل از فارس؛ داود زارعیان معاون مشتریان شرکت مخابرات با اشاره به تمهیدات حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت تا پایان سال، اظهار داشت: با تماس صوتی قبض به مشتری اعلام میشود و از طریق سرویس دایرکت دبیت نیز با موافقت مشتری بانک عامل از طرف وی مستقیم قبض را پرداخت میکند.
معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: چندین روش به عنوان جایگزین قبض کاغذی در نظر گرفته شده که یکی از آنها، سرویس دایرکت دبیت برای پرداخت قبض است. در حال حاضر این طرح با بانک پارسیان آغاز شده و با سایر بانکها نیز در صورت تمایل قرارداد منعقد خواهد شد.
وی ادامه داد: در این سرویس با توافق مشتری، بانک و مخابرات، بانک عامل از طرف مشتری به صورت مستقیم قبض را پرداخت میکند.
وی افزود: برای این گروه مشوقهایی از طرف مخابرات و بانکها در نظر گرفتهایم که مردم به سمت این سرویس تمایل پیدا کنند و نیازمند توزیع قبض نباشیم.
زارعیان تأکید کرد: همچنین پیغام صوتی از طرف مخابرات برای اعلام قبض در نظر گرفته شده که زمان برقراری این تماس صوتی با مشتری از ساعت ۲۰ دیرتر نخواهد بود که باعث مزاحمت شود.