در راستای توسعه و تکمیل خدمات بانکداری الکترونیک بانک کارآفرین، محصول جدید سامانه پیامرسان چابک کارآفرین برای مشتریان بانک طراحی و از روز سه شنبه ۱۶ خردادماه عملیاتی گردید.
به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، سامانه پیامرسان کارآفرین که تحت نام چابک راهاندازی شده است، برنامهای است که روی تلفن همراه مشتری نصب میشود. مشتریان بعد از نصب برنامه و فعالسازی آن، قادر خواهند بود پیامهای بانکی در فاز اول تراکنشهای بانکی را از طریق آن دریافت کنند.
برنامه چابک برای گوشیهای هوشمند مجهز به سیستمهای عامل Android و iOS طراحی و ارائه شده است.
بعد از نصب و فعالسازی برنامه، بهمحض انجام عملیات بانکی توسط مشتری، پیام مرتبط با عملیات از طریق اینترنت و بهصورت سیستمی به برنامه چابک ارسال خواهد شد. جهت دریافت پیامها، لازم است تلفن همراه مشتری به اینترنت متصل باشد.
در برنامه چابک، امکان مدیریت و دستهبندی پیامها بر اساس نوع تراکنش واریز یا برداشت وجود دارد. علاوه بر این، برای هر یک از تراکنشها، امکان برچسبگذاری و دستهبندی هزینهها و درآمدها نیز پیشبینی شده است.
در این سامانه امکان گزارشگیری و فیلتر کردن پیامها بر اساس معیارهایی از قبیل تاریخ و مبلغ تراکنش، برچسبها و نوع تراکنش نیز وجود دارد.
ازجمله ویژگیهای سرویس پیامرسان اینترنتی چابک در مقایسه با سرویس پیامک عادی، عدم وابستگی به بستر مخابرات، سهولت امکان جستجوی پیامها، سهولت مشاهده پیامها و امکان مدیریت و برچسبگذاری پیامها و درج متن بر روی آنها، امکان دستهبندی پیامها، امکان گزارشگیری از تراکنشها و مدیریت حساب شخصی است.
امکان استفاده همزمان از دو سرویس پیامرسان اینترنتی چابک و سرویس پیامک عادی (sms) برای مشتریان وجود دارد. سرویس پیامرسان کارآفرین در حال حاضر برای مشتریان فاقد کارمزد و آبونمان است.