بانک سامان از نسل جدید کسبوکار باشگاه مشتریان با نام تجاری «سامانیوم» رونمایی کرد.
به گزارش بانکینا به نقل از روابط عمومی بانک سامان، باشگاه مشتریان بانک سامان در راستای تأمین نیازها و ایجاد منافع بیشتر برای مشتریان ایجاد شده است تا با گردآمدن مشتریان در کنار یکدیگر، امکان ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای آنها فراهم شود.
براساس این گزارش، مشتریان بانک سامان با عضویت در «سامانیوم» و ثبت مشخصات و سلایق خود در زمینههای ورزشی، هنری و تفریحی، از خدمات مرتبط آن بهرهمند میشوند.
این گزارش میافزاید: عرضه خدمات متنوع بانکی و بیمهای با شرایط آسان و شرایط مناسبتر، ارایه کدهای تخفیف روی کالاها و خدمات متنوع و امکان بازگشت نقدی و قرعهکشی مداوم و اهدای جوایز متنوع از جمله ویژگیهای باشگاه مشتریان بانک سامان است.
این گزارش حاکی است: در نخستین قرعهکشی بزرگ «سامانیوم»، تمام اعضای باشگاه از امروز به مدت یک ماه(تا ۱۱ دی ماه ۹۷)، با عضویت، فعالیت و دعوت سایرین به باشگاه «سامانیوم»، در قرعهکشی یک دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون Xmax و دهها هدیه ارزنده دیگر شرکت خواهند کرد.
علاقهمندان برای دانلود نسخه اندروید و iOsاپلیکیشن سامانیوم دریافت میتوانند به صفحه باشگاه در وبسایت بانک سامان مراجعه کنند.
مرتضی حسینی نژاد، مدیر بخش توسعه و بازاریابی بانک سامان
مرتضی حسینی نژاد برای معرفی این سامانه گفت: در حال حاضر برخی از مشتریان بانکی در ایران و جهان را مشتریان دیجیتال تشکیل میدهند که از ابتدا با خدمات جدید از جمله اینترنت و تلفن همراه خدمات مورد نیاز خود را دریافت کردهاند؛ بر همین اساس آنها نیاز به خدمات خاصی دارند و برای رضایت آنها باید خدمات مخصوصی طراحی و ارائه شود.
وی با اشاره به راهاندازی پلتفرم باشگاه مشتریان جامع بانک سامان گفت: سامانیوم یک سامانه باشگاه مشتریان است که به دنبال تعامل و ارائه پاداش به مشتریان بانک سامان برای استفاده از خدمات بانکی است.
حسینی نژاد درباره روشهای کسب امتیاز در سامانیوم اظهار داشت: مشتریان برای کسب امتیاز میتوانند در درگاههای بانک سامان از جمله کارتخوان، خودپرداز و درگاه اینترنتی تراکنش داشته باشند، رسوب منابع مالی در حسابها در قالب سپرده، قابلیت توصیه به دوستان و خرید خدمات گروه مالی سامان از روشهای کسب امتیاز در باشگاه مشتریان است.
وی افزود: امتیازهای مشتریان مصارف مختلفی خواهد داشت که از جمله به آنها میتوان استفاده برای خدمات تخفیف، برگشت خرید (بازگشت مبلغی به صورت نقدی به کیف پول)، بازگشت قرعه کشی، رویدادهای ویژه از جمله کنسرت و سینما، مسئولیتهای اجتماعی، تسهیل خدمات بانکی و کارتهای اعتباری و خدمات گروه مالی سامان که به تدریج به سامانیوم اضافه میشود.
وی تاکید کرد:مهمترین بخش سامانیوم برای ارائه تجربه جدید به مشتریان ارائه اپلیکیشن باشگاه مشتریان به صورت جداگانه و تحت اپلیکیشن سامانیوم است.