شرکت مخابراتی فرانسوی Orange که پیش از این راه اندازی سرویس بانک آنلاین خود را عقب انداخته بود، اکنون در حال افتتاح این سرویس است.
به گزارش بانکینا، راه اندازی این سرویس که Orange Bank نام دارد، ۲ نوامبر سال جاری انجام خواهد گرفت. پیش از این قرار بود افتتاح اولیه این سرویس در تاریخ ۶ جولای باشد.
بانک پرتقالی یا همان Orange bank، با ارائه دسترسی به سرویس های بانکداری موبایل و خدمات پرداخت به کاربرانش، مشابه دیگر بانک های نوین یا به اصطلاح چالشگر اروپا فعالیت خواهد کرد. کاربران این بانک می توانند در پرداخت های خود تغییرات ایجاد کنند، تراکنش های خود را ردیابی کنند، کارت های خود را مسدود و یا فعال کنند.
همچنین کاربران این بانک می توانند از طریق پیامک به دیگر ذیحسابان بانک Orange پول انتقال بدهند.
این بانک دارای حساب های جاری و پس انداز بوده و همچنین چک های بی محل را پوشش می دهد، به این معنی که اگر در حسابتان به اندازه کافی موجودی نداشته باشید، بانک مابقی مبلغ چک را تقبل می کند و از برگشت خوردن چک جلوگیری می کند.
شرکت Orange قصد دارد فروشگاه های فیزیکی خود را نیز ارتقاء بدهد تا در بخش بانکی برای کاربران جدید بانکداری موبایل خود چیزی کم و کسر نگذاشته باشد.
بر اساس اخبار و اطلاعات رویترز، Orange Bank برنامه دارد در یک دوره ۱۰ ساله به دو میلیون مشتری دست بیابد. این هدف شگفت انگیز درحالی است که بزرگترین بانک های آنلاین فرانسه (بانک ING Direct و Société Générale’s Boursorama) در حال حاضر حدود یک میلیون مشتری دارند.
منبع: کانال شرکت خدمات انفورماتیک