اگر در اپلیکیشن مالی شما “باگ” وجود دارد باید با کاربران خود خداحافظی کنید. زیرا آنها با مشاهده اولین باگ اپلیکیشن شما را ترک خواهند کرد.
به گزارش بانکینا، زمانی که موضوع باگ های فنی (خطا یا ایراد نرم افزاری) و خرابی اپلیکیشن به میان بیاید، مشتریان رحم و بخشش ندارند و این موضوع در مورد فناوری های مربوط به مسائل مالی مشتریان، دوبرابر تشدید می شود.
بر اساس تحقیقات جدید انجام شده توسط گروه QualiTest که یک شرکت مستقل تست نرم افزار است، اکثر کاربران (نزدیک به ۹۰ درصد، یا ۹ نفر از هر ۱۰ نفر) پس از مشاهده ایراد نرم افزاری (باگ) در اپلیکیشن های مالی، آن را کنار می گذارند.
بررسی های صورت گرفته بر روی ۱۰۰۰ نفر نشان می دهد، میزان و دلیل کنار گذاشتن اپلیکیشن بر اساس جنس و سن مصاحبه شوندگان متفاوت است، اما مضمون اصلی آنها امنیت می باشد؛ به نظر می رسد مشتریان به باگ ها به عنوان اشکالات آزاردهنده کوچک نگاه نمی کنند.
در حقیقت، ۶۲ درصد مصاحبه شوندگان، اپلیکیشن های بانکی بدون باگ را امن تر از اپلیکشن های “باگ-دار” می دانند.
در حالی که بیشتر کاربران درباره اینکه اپلیکیشن های ایراد-دار را کنار می گذارند توافق نظر دارند.
مردان صبر بیشتری نسبت به زنان نشان می دهند؛ ۴۵ درصد زنان در مقایسه با ۳۶ درصد مردان اظهار کرده اند که اپلیکیشن نقص-دار را کنار می گذارند.
همچنین، کاربران مسن تر کمتر از کاربران جوانتر ایراد اپلیکیشن ها را تحمل می کنند؛ زیرا ۳۸ درصد افراد ۱۸ الی ۲۴ سال “با احتمال بسیار زیاد” اپلیکیشن های باگ-دار را کنار می گذارند که این رقم در میان افراد ۴۵ الی ۵۴ سال ۴۴ درصد می باشد.
منبع: شرکت خدمات انفورماتیک