مشتریان بانکی میتوانند بدون حضور در شعب بانک و از طریق مراجعه به شهرنتهای بانک شهر از خدمات مختلف و متوع بانکی استفاده کنند
به گزارش بانکینا، بانک شهر در یک اقدام نوآورانه اقدام به افتتاح کیوسکهای شهرنت در نقاط مختلف کشور کرده است. این کیوسکها که انواع خدمات بانکی را بصورت غیرحضوری ارائه میدهند یک نوآوری مهم در بانکداری الکترونیکی کشور محسوب میشوند.
سهولت استفاده از خدمات بانکی در تمام ساعات شبانه روز سبب شده است تا پیشخوانهای شهرنت مورد استقبال مردم و حتی کارشناسان و مدیران بانکی قرار گیرند.
مهمترین خدماتی که اکنون در شهرنتهای بانک شهر ارائه میشوند بدین شرح هستند:
۱.امکان تعویض کارت های بانکی در پیشخوان ها
۲.امکان صورت حساب های بانکی و گواهی تمکن مالی به وسیله دستگاه های VTMوRTM
۳.ارائه خدمات صندوق امانات بانک شهر
۴.امکان ارائه دستگاه های کارت خوان(POS) بانک شهر به صاحبان مشاغل توسط راهبران
۵. صدور آنی کارت هدیه،
۶. دسترسی به خدمات اینترنتی بانک شهر
۷. خدمات مبتنی بر کارت
۵. صدور آنی کارت هدیه،
۶. دسترسی به خدمات اینترنتی بانک شهر
۷. خدمات مبتنی بر کارت
۸-امکان وصول چک های بانک شهر در هر ساعت از شبانه روز
۹-ارایه صورت حساب بانکی با مٌهر خیس به مشتریان در پیشخوانهایی که دارای دستگاههای خودبانک (VTM) و ( RTM) هستند،مشتریان با مراجعه به پیشخوان های مستقر بانک شهر در سراسر کشور امکان دریافت صورتحساب بانکی با مهر چاپی بانک ویا به اصطلاح مهر خیس بانکی که در شعب بانک پس از پایان عملیات بانکی بر روی صورتحساب های مشتریان درج می گردد را دارا می باشند.
۱۰-سرمایه گذاری در صندوق گنجینه زرین و امکان دسترسی به اطلاعات حساب در هر ساعت از شبانه روز از طریق پیشخوان های شهرنت بانک شهر
۱۱-واریز وجه به حساب و سایر خدمات قابل ارائه بر روی خودپردازها استفاده کنند و در صورت بروز هر گونه مشکل در لحظه و از طریق ارتباط صوتی/ تصویری زنده با سامانه مرکز تماس مشتریان اقدام به طرح سوال و رفع مشکلات مربوطه کنند.
۱۲-شارژ کارت شهروندی (City Pay) از طریق دستگاه های وب کیوسک (Web Kiosk)