دومین کنفرانس بین المللی هوش تجاری ایران با تمرکز بر صنایع پولی و مالی، انرژی و مخابرات، در تاریخ ۴ آبان ماه ۱۳۹۶ در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، برگزار خواهد شد
به گزارش بانکینا، دبیرخانه کنفرانس هوش تجاری ایران مفتخر بود تا بلطف خداوند متعال در سال گذشته همزمان با برگزاری اولین کنفرانس هوش تجاری ایران در آبان ماه ۱۳۹۵، میزبان جمع کثیری از مدیران و کارشناسان سازمانهای معتبر و متنوع کشور باشد تا دیدگاههای علمی و اجرایی دانش هوش تجاری را بصورت کاربردی و اجرایی برای شرکت کنندگان و حضار در کنفرانس در قالب سخنرانی اساتید ملی و بین المللی در سالن اصلی و همچنین کارگاههای متنوع براساس ابزارهای برتر، و تجربیات برتر سازمان های پیشرو در قالب مراسم اعطای تندیس بلوغ هوش تجاری ایران در سالنهای جانبی، تسهیم نماید.
امسال نیز مفتخریم تا با ارائه مطالب بروز و نوین از دیدگاه کاربردی و اجرایی در حوزه دانش هوش تجاری و با بهره گیری از تجربیات ارزنده خود از سال گذشته، اقدام به برگزاری دومین کنفرانس هوش تجاری ایران در آبان ماه ۱۳۹۶ نماییم.
هدف دومین کنفرانس هوش تجاری ایران:
بهره گیری از دانش و سیستم های هوش تجاری از دیدگاه کاربردی در سازمان ها و صنایع کشور با تمرکز بر صنایع کلیدی انرژی، مخابرات، و پولی و مالی.
شرکت کنندگان در دومین کنفرانس هوش تجاری ایران از موارد ذیل بهره مند خواهند شد:
* از سخنرانی کاربردی اساتید برجسته ملی و بین المللی در حوزه سیستم های هوش تجاری بهره مند گردند.
* از کارگاه های آموزشی مبتنی بر سیستم های برتر هوش تجاری که توسط سازمان گارتنر رتبه بندی شده اند بهره برده و سیستم های هوش تجاری اثربخش و کارآمد را در عمل لمس نمایند.
* با کاربرد دانش هوش تجاری در صنایع کلیدی کشور در قالب کارگاه های هوش تجاری مبتنی بر صنایع، آشنا شوند.
* از روند اجرایی بلوغ هوش تجاری در سازمان های کشور در قالب اعطای تندیس بلوغ هوش تجاری آگاهی پیدا کنند.
* از سخنرانی سازمان های با تجربه برتر کشور در حوزه پیاده سازی سیستم هوش تجاری که تندیس بلوغ هوش تجاری ایران به آنان اهدا می شود، بهره مند شوند.
* در جمع مدیران ارشد، متخصصین، و پژوهشگران هوش تجاری با دیدگاه های نرم و سخت و تجربیات عملی آنان آشنا شده و دانش خود را تسهیم نمایند.
محورهای کنفرانس:
محور اصلی دومین کنفرانس هوش تجاری ایران در همسویی با تجربه برگزاری موفق اولین کنفرانس هوش تجاری ایران در سال گذشته، در حقیقت “هوش تجاری از دیدگاه کاربردی” است تا مدیران و کارشناسان سازمان ها و همچنین پژوهشگران بتوانند هوش تجاری را عملا و از دیدگاه کاربردی در همسویی با دیدگاه علمی که در کنفرانس ارائه می گردد، لمس نمایند. در این راستا، محورهای ذیل در دومین کنفرانس هوش تجاری ایران مد نظر خواهند بود.
مهلت ثبت نام در کنفرانس:
آخرین تاریخ ثبت نام درکنفرانس با تخفیف : تاریخ ۳۰/۷/۱۳۹۶
تماس:
تلفن : ۰۲۱۸۸۹۸۰۰۳۵ و ۰۲۱۸۸۹۵۴۲۰۰
وبسایت کنفرانس: www.bi-conference.ir
پست الکترونیک: info@bi-conference.ir
کانال تلگرام: https://telegram.me/BI_Conference